FANDOM

Autor Showalter Gena

Mroczna-zadza Gena-Showalter,images big,25,978-83-238-6664-0
ładcy Podziemi żyją pośród nas!
Trylogia Władcy Podziemi - Maddox, Reyes i Anya to nieśmiertelni wojownicy strzegący bogów Olimpu, którzy przed wiekami popadli w ich niełaskę, zabijając Pandorę, strażniczkę puszki wszelkiego zła. Dziś żyją we współczesnym świecie, a każde z nich skazane jest na wieczne cierpienie. Piekło Maddoksa to powracające ataki Furii, Reyes jest księciem Bólu, a Anya boginią Anarchii. Cała trójka jest skazana na nieustanną wojnę z ludźmi, bogami i demonami. Ich szansą na wybawienie jest miłość, tylko że i ona niesie ogromne zagrożenie? Danika, uzdolniona amerykańska malarka, podczas wycieczki do Budapesztu zostaje porwana przez nieśmiertelnych wojowników. Czeka ją śmierć - tak zadecydował Kronos, potężny bóg Podziemi. Jego woli przeciwstawia się zakochany do szaleństwa w Danice Reyes, jeden z nieśmiertelnych. Dręczony przez demona Bólu, żyje w wiecznym cierpieniu. Nie wiedział, czym jest rozkosz, dopóki nie pokochał Daniki. Dla niej jest gotów narazić się na gniew Kronosa, ratując ją przed niebezpieczeństwem. Czy miłość i poświęcenie wystarczą, by przetrwać w mrocznym świecie potężnych bóstw?

Pobierz

Showalter Gena Mroczna żądza.pdf (przeklej)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki